swedishdudesons

Alla inlägg under juni 2011

Av swedishdudesons - 25 juni 2011 12:18

Hej Hej!

Idag så vet jag inte vart jag ska vara?

Hemma eller Borta?


Om jag ska va hemma ska jag va med Jejje och Torgny(Micke)(!!)

Eller om jag ska åka iväg till nåra?-.-


HJÄÄLP(!!!?)


Av swedishdudesons - 24 juni 2011 16:54

Min mamma e konstig hon tror hon e ung:P


Men just nu e jag med kevin och har fett tråkigt hejdå!

Av swedishdudesons - 24 juni 2011 00:06

här kommer nåra awesome klipp av the dudesons! KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!




Av swedishdudesons - 24 juni 2011 00:03

kolla rubriken!

Av swedishdudesons - 23 juni 2011 23:12

Nu e det såhär att jag inte kommer skriva på engelska mer!


HAHA!

Jag pallar typ inte:P

de finns ju google-translate!!!


Så nu e de så...

Men idag haha berätttade mamma att hon hade:

  • Hängslen
  • Bombar jacka
  • Jeans
  • Kängor

Då trodde jag att hon va skinhead?


Men nej de va hon inte HAHA!


Men våran ex-lärare Ove e ju sjuk i huvudet!

Han tror att skinheads är nazister!:O

Nej de är dom inte! kan jag lova.

För min kurre är de och hans kompisar!

Så nej jag skulle inte kunna tro att dom e nazister!


Ett bra film tips om ni vill veta mera så kolla på:

THIS IS ENGLAND.


Det handlar om skinheads.

Men bara så ni är säkra och inte går runt och tror att skinheads är nazis!


 


den får betyg:

 


tre av tre!


hehe aja ha en bra kväll/natt


Loves & Rockets

Lici

Av swedishdudesons - 23 juni 2011 22:46

hello!


Today have i clean the whole house and that was not fun :P


but i have done some parkour whit my cusin!:D

hehe, i've showed him some stuffs!

And well tomorrow is a big day and im maybe not gonna blog!:O but it maybe is some time over :)

thehe


so i wish you a good midsumer!


bless ya'll!


Loves & Rockets

Lici



P.S

if you wonder why im writing ''Loves & Rockets'' is it beacause its from a Tv show on MTV it name is ''My Life As Liz''

hehe i like it:P


but g'day!

Av swedishdudesons - 22 juni 2011 21:56

hey hey!


well i wanna color my hair!


and first did i wanted for red-brown but know i want 2 colors:O


i have made an beutiful pic here how i want!:

  lol!

ain't that just gr8t?

what r you think?:P


well its look gooder in real:P


Loves&Rockets ,  lici


Av swedishdudesons - 22 juni 2011 21:38

hello!


sorry 4 a bad update!


but i have sleep over at my sisters house beacuse i was parkour training!


and her internet wasn't working :(


but i think you wonder what is parkour?


well that is actully a dangerous sport!

well... you can jump and run on roofs!


and i'll promise you it ain't easy!


David Belle. Is the one who started parkour!

Hes from France and he is french!

You can see him on youtube. He is incredible and awesome!


history about david bellé:

David Belle, född 29 april 1973 i Fécamp, Frankrike, huvudfiguren bakom utvecklandet av parkour och en av de mest kända utövarna. Belle började utöva och utveckla parkour (själva namnet kom dock långt senare) när han var 15 år. Inspirationen fick han av sin far, Raymond Belle, som var med i kriget i Vietnam. I armén tränade de en form av rörelse som ännu inte hade något namn. Rörelsen handlade om att ta sig fram genom svår terräng så snabbt som möjligt. Att ta sig från punkt A till punkt B på ett snabbt och effektivt sätt blev senare parkours måtto. Belle är också grundaren av PAWA (Parkour World Association).

År 2004 var Belle med i filmen Banlieue 13, där Parkour finns med i ett antal scener.




its in swedish!


hope ya'll enjoy it



Presentation


The Swedish Dudesons

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards